Khamis, 10 Januari 2013

KEMANISAN SEPANJANG 2012.





2012 sudah melabuhkan tirainya dan sekarang kita di awal tahun 2013.di sini i ada buat rangkuman dan corat coret kemanisan sepanjang 2012.yang buruk di perbaiki dan yang manis jadikan sisipan dlm kamus kehidupan.


January
Rezeki awal tahun sebab i di sahkan hamil anak kedua :) Takde benda yang menggembirakan selain anugerah ini..Sibuk dengan pendaftaran sekolah abg di Q-dess Bukit Raja dan dalam masa yang sama still teruskan hidup mcm biasa.




first day go to school Q-DESS bandar bukit raja




February


Sambutan chinise new year with big family sebelah hubby. biasa we all just go dinner with all family member.i beruntung sebab dapat raikan dua perayaan.dan cuti yang berbaki i go trip holiday to Jakarta indonesia dan bandung. as we know bandung adalah syurga membeli belah utk org perempuan mcm i ni.barang di sana memang murah.so nak shopping jom ke Bandung.



 tee family big dinner


cheongsam for 2012


 jakarta indonesia with farish and aida


 with love from jawa barat


rumah mode bandung


 farish haikal n mummy


 kota cirebon jawa barat

with aida

March


bila masuk bulan 3 memang byk agenda sebab bulan kelahiran i.seperti tahun-tahun yang lalu pasti i akan potong kek sekurang-kurangnya 1 kek.tapi tahun ni mmg beruntung sbb dapat potong 3 kek.dan bulan ni juga ank saudara i melangsungkan majlis perkahwinan dia. yang special nya baju yang i pakai utk majlis ni imported from indonesia.maklum lah nak jadi pengapit.

sambutan di rumah kakak.thanks pada yang belikan kek.


diraikan oleh teman2 rapat di uncle chilis pj hilton


malam bersama insan tersayang.thanks dear.


 belah lelaki di negeri sembilan.

selaku pengapit pengantin.

rumah perempuan dengan tema warna purple.



April dan May 

Bulan yang agak sibuk sebab menguruskan pembukaan outlet baru di Paradigm Mall Kelana Jaya.agak kelam kabut juga tapi sempat siapkan dalam masa yang di tetapkan.Thanks alot pada yang sudi menyumbang tenaga.
 New concept city store dgn ruang yang agak besar dan kemasan building yang cantik



 with staff at paradigm mall kelana jaya

 bersama2 orang kuat company yang banyak membantu


Jun


Qdess sport day and mini concert





farish with his geng

Julai


bulan ni dah dapat kunci utk rumah baru.setelah sekian lama dambakan rumah sendiri akhirnya tercapai.rumah ni memang atas nama i seorang sahaja.dalam masa yang sama sibuk mencari khidmat kontraktor utk menjalan kan renovation kat umah i ni..tahun ni dapat beraya dirumah baru.






kitchen cabinet yang direka khas oleh Lee contractor n team.modern design n i really love it.harga pun boleh tahan jugalah but yang penting hasil kerja yg teliti dan kemas.pemilihan warna dan mengunakan bahan yang berkualiti.jaminan selama 10tahun.



Ogos


bulan kemerdekaan dan bulan puasa.tahun ni tak dapat berpuasa penuh sebab usia kandungan semakin membesar dan mudah letih.masa ini dah masuk 8 bulan.dah tak lama lagi but i still aktif uruskan byk hal.Sebab i memang jenis yang nak buat semua benda baru puas hati.im a superwomen hubby said.



 how my look?


 8 bulan but i still maintain.

jemputan berbuka puasa di JW marriot di putrajaya


September


tahun ni raya paling sempoi sebab tak buat persiapan.semua urusan tertumpu pada rumah baru.Tak lama lagi due date pun dah dekat.hanya menghitung hari menanti saat kelahiran orang baru.tanggal 06-09-2012 i selamat melahirkan seorang baby boy amirul haziq tee b mohd amin tee seberat 2.85 kg secara normal dan cukup sifat nya..syukur dengan kurnian mu ya Allah.

new born baby

abang dan adik mummy love both of u.


Oktober

bulan yang menguji kesabaran iaitu bulan berpantang selama 44 hari.kalau ingat2 memang susah tapi sebab nak jaga badan n nak dapat balik bentuk badan asal i sanggup berkorban.dalam tempoh pantang ni memang tak pernah pun tinggalkan korset premium beautiful.proses baik pulih organ dalama Premium banyak membantu dan sesuai utk tempoh berpantang


teman setia sewaktu berpantang



November


pejam celik pejam celik cuti dah habis tempoh berpantang i dan mulakan kerja mcm biasa,cepat sangat masa berlalu.dan sekarang kesihatan i makin baik dan terjaga dengan bantuan premium beautiful.teruja tak nak tengok gambar terbaru i? berjaya kah i mengekalkan bentuk badan yang asal??












Disember


cuti sekolah penuhkan aktiviti bersama anak2 dengan pergi bercuti.bukan outstation but masih dalam malaysia.tapi sayang hanya mummy papa n abang je yang pergi.tour bermula dari melaka ,johor dan pulau pangkor.short trip tapi bermakna sebab dah lalui bulan2 yang sibuk tapi tak bermakna tak ada masa utk family.

 Melaka

 beca di kota melaka


 muzium samudra melaka






 zoo melaka



air terjun gunung ledang johor



 back to nature






 tunggu bot nak ke pulau pangkor


 atas bot dengan tiupan bayu laut



 happy face nak menyelam



 with mak long sekeluarga



 jeti pangkor dah nak balik kl















sedikit sebanyak yang terjadi dalam tahun 2012 ni memang mengajar dan mematangkan i.bersyukur dengan apa yang ada dan keluarga yang cukup sempurna.semoga tahun 2013 lebih baik dari ini.segala yang i miliki hari ini adalah atas usaha keras dalam bisnes dan juga kerja hakiki.i tak tersalah pilih apa yang i lakukan sekarang dan risiko yang i ambil telah membuahkan hasil.

walau kehidupan i tak semewah mana tapi cukup utk menghadapi hari yang mendatang.peluang datang sekali sahaja dan terpulang pada kita untuk bertindak.pada yang rasa ingin melalukan perubahan dan merasai kehidupan yang lebih baik jom kita ke;uar dari zon selesa dan lakukan pengorbanan sekarang utk kesenang
di masa hadapan..


saya sedia membantu dan memberi tunjuk ajar.hubungi i or kita aturkan pertemuan utk sedikit masa berkongsi peluang yang i sudah pilih.jangan takut kerana i sedia membimbing kerana kami di Green Leaders Group Malaysia sentiasa memberikan yang terbaik.be apart with me.every single step will be guided.



 beauty life with my baby boo.my heart,my soul my love


mentor yang selalu memberi tunjuk ajar dan bimbingan.hanis haizi





 Green Leaders Group Malaysia.(G.L.A.M)




my baby 4 month already.

life must go on.

love hugs..myra

Tiada ulasan:

Catat Ulasan