Ahad, 16 Disember 2012

OFFICIAL LAUNCHING OF OUR NEW G.L.A.M



                                                    ASSALAMUALAIKUM 





~ THIS IS OUR NEW SIGNAGE N NEW LOGO FOR GLAM~ 

 This is door entrance for glam..tengok luar pun dah glam kan belum melangkah masuk lagi,dah semestinya apa yang ada di dlm lagi GLAM termasuk orang-orangnya....



GLAM tak dua CDM ni??? Ini CDM Hanis Haizi dan CDM Maisarah. Suka tengok mereka berdua coz memang kalau jumpa selalu vogue gtu...takpe, hari ni saya serap banyak2 aura CDM kat GLAM tu, in shaa Allah saya akan ikut jejak langkah kejayaan mereka selepas ini.

Sempena dengan perasmian GLAM yang baru malam tadi, sedikit majlis doa selamat, bacaan Yaasin, solat Isyak berjemaah telah di adakan. Malam itu juga adalah malam untuk meraikan 100G Achiever dan CDM yang baru iaitu pencapaian yang tinggi dalam business ini dengan peratusan 41%. Itu yang membuatkan income bulanan menjadi sampai 5 ke 6 angka sebulan. Masa tengok mereka di rai kan memang dalam hati saya dah pasang impian akan ikut jejak langkah seperti mereka...tak mengapa hari ini saya raikan pencapaian orang dan suatu hari nanti pasti mereka pula yang akan bertepuk dan meraikan pencapaian saya, in shaa Allah...

Memang malam ni lain dari yang lain sebab class full house, ramai sgt rakan kongsi dari pelusuk negeri yang datang dari Pantai Timur pon ada, saya rasa bertuah dan beruntung sangat2 ditemukan dengan Hanis Haizi ni, dan berbangga berada di bawah group GREEN. In shaa Allah dah tertulis rezeki saya di sini.



Can you spot me? :)

Bukan saya saja yang nak jadi business woman yang berjaya tetapi tengok lah berapa ramai yang dah rebut peluang ini? Mereka semua telah membuat pilihan yang tepat dan berada di landasan yang betul, kami di sediakan tempat untuk menimba ilmu dengan suasana yang amat selesa, dia jar ilmumarketi sosial media thru online marketing dan produk, semuanya adalah secara PERCUMA.

Be in a right group, follow the great leader and SURE you will success. Saya mencari rakan kongsi untuk menjadi my next protege untuk di gilap menjadi online entrepreneur yang berjaya seperti saya.Jika anda adalah salah seorang yang mencari peluang business dan bersedia untuk di bimbing, anda sudah pasti tidak tersalah pilih untuk bersama2 kami menuju ouncak kejayaan!

Tanya saya bagaimana, dan saya memerlukan mereka2 yang berimpian besar untuk mencapai TIME FREEDOM and MONEY FREEDOM. 


LETS BE APART OF OUR GREAT GREEN TEAM AND TOGETHER WE ACHIEVE IT. GIVE YOUR HAND AND I'LL SHOW YOU THE WAY...SEE YA!! 

SAYA TUNGGU ANDA DAN KITA JUMPA DI PUNCAK KEJAYAAN.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan