Khamis, 20 Disember 2012

SHARING IS CARING


        Salam kawan2 semua,bila dah sampai kehujung tahun ni byk lagi agenda yg nak di selesaikan,tapi sesibuk masa pun saya,tetap akan cari masa utk berjumpa dgn client yg mahu mencuba premium beautiful,memang produk ni macam pisang goreng panas,sana sini cakap pasal korset premium beautiful.Ye lah kan semua perempuan impikan bentuk badan yang cantik lagi sihat,,so premium beautiful dapat merealisasikan impian anda.ini bukn omongan kosong,kalau nak cuba telefon saya utk percubaan percuma selama 30minit.
       

Semalam lepas waktu kerja sempat jugalah saya berkongsi kehebatan produk dengan kawan baru, ni pun kenal melalui alam maya,pertemuan di aturkan dan kami berjumpa di Great Eastern Mall, lepak kat O`Briens sambil makan2 dan story about produk,
maklumlah kita mesti share apa yang baik kan..


      
Dulu masa nak joint bisness ni saya rasa ragu ragu sbb saya bukan pandai pun nak jual barang ni,,apatah lagi nak cakap byk dgn org..sekarang keraguan saya terjawab setelah saya memilih utk berada dlm group Green bersama Hanis Haizi, saya tak perlu nak promote bagai nak rak,sbb internet dah tolong saya..Tu lah gunanya ada Blog,Facebook n Instagram..
Banyak yang kami kongsikan semasa pertemuan semalam,dari nak share produk kami jadi kawan,insya allah harap
 dibukakan hati nya utk berkerjasama dgn saya selepas ini.



 Alhamdulillah saya mampu bentang bisness plan sendiri dan juga dibantu oleh leader kak Shima Hashim,banyak lagi yang saya perlu upgrade utk power closing tapi sekurang kurangnya saya yakin dengan kemampuan saya, hendak seribu daya.Terima kasih juga pada Hanis yg selalu give full support pada sya,dia lah mentor saya dalam bisness ini.Follow je apa yg Hanis buat pasti berjaya,insya allah..


                                             Myra,cdm Hanis,Shima Hashim
                                              glam kan ur mentor?



                                             How my look??


                                 Journey to success...!! U can do it Myra!!


 Contact me for business sharing n i will share with u...
 Follow the great leader u can be great too.


Myra Abdullah 019-2096828
Instagram myra6828
Facebook myraabdullah
Email myra2096828@gmail.com


Im waiting u n see ya!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan